25 Ekim 2013 Cuma

Yazı(yorum)

Nur Topu gibi bir blogum oldu :)

Aslında senelerdir deneme yazısı ve günlük yazmama rağmen , bunu herkesin okuyacağı fikri beni biraz heyecanlandırmadı değil :)
Daha önceleri de bir blog açmıştım fakat o tamamen bana özeldi , biraz günlük kıvamında , ben her an aklına geleni yazabilecek potansiyele sahibim sanırım , yolda yürürken aklıma birşey gelir mesela , kağıt kalem olmadığından hemen telefonumun mesaj kısımına içimden geçenleri dökerim , bir kafede otururken peçeteye yazabilirim , ben kısaca heryere yazabilirim :)
Yaklaşık 3 ay önce işimden ayrılma kararı verdim ( zerre pişman değilim ) . Havaların da güzel olması ile birlikte çalıştığım dönemlerin intikamını alırmışcasına sürekli gezdim , hala geziyorum ve asla yorulmuyorum , çünkü gezmeyi seviyorum :)
Sonraları kendime ne yapabilirim derken çarpı işi / kanaviçeyi keşfettim . ( Ben biraz geç kalmış olabilirim ) .
Malum hemen hemen herkes de akıllı telefonlar var ve benim vazgeçilmezim instagram bu uğraşımda bana ilham verdi :)
İnsanların neler yapabildiklerini görünce , neden ben de yapmıyorum dedim ..
Ama henüz çok tazeyim :)
İkamet ettiğim il küçük olduğundan ne yazık ki herşey elimin altında değil , bende interet sayesinde istediklerime ulaştım ..

İlk etapta aklımda birşeyler canlandırsam da ne yapabileceğimi  çok kestiremiyordum , fakat yaptıkça yaptıkça çok zevkli bir hale geldi , başından kalkamaz oldum :)

Kredi kartı kullanmadığım için kapıda ödeme siteleri imdadıma yetişmiş oldu ..

İlk işimi manevi kız kardeşime keçe ve etaminin birleşimi olan bir cüzdan yapmak oldu :)

2.si ise yolda :) Siparişlerim gelmeye başladı bile ....

Sevgi ile kalın ;)
El Emeğim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder